Fizetéskor felmerülő problémák
Ha bármilyen komplikáció adódna a fizetési átjáróval, és a megrendelése nem kerül kifizetésre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi megváltoztatjuk a fizetési módot kézpénz utánvételre (azonos árfeltételek mellett).
Küldje el rendelési számát a kontakt űrlap segítségével, és adja meg igényét.
Ha bármilyen komplikáció adódna a fizetési átjáróval, és a megrendelését nem fizetik ki, akkor klasszikus banki átutalással is fizethet.
Ha hagyományos banki átutalással szeretné kifizetni a megrendelését, küldje el a megrendelés összegét a
számlaszám: 10800007-00000000-10746019
Kérjük, a rendelési számot a 5ZWK előtag nélkül (csak a számot) használja változó szimbólumként.
Nem kell értesítenie minket arról, hogy a megrendelését banki átutalással fizette ki, a megrendelésének kifizetése automatikusan párosításra kerül, és a megrendelés feldolgozásra kerül.
Ha nehézségei vannak a fizetés befejezésével, kérjük, írjon nekünk egy e-mailt, és mi felülvizsgáljuk a fizetését. Alternatívaként kérjük, jelezze, hogy az alábbi lehetőségek közül melyiket szeretné választani:
- Az árut utánvétellel küldjük: a végösszeg nem változik, a szállítás és a kiszállítás díjmentes.
- Az árut a fizetés után átutalással küldjük a következő számlaszámunkra: xxx, kérjük, a változó jelként a rendelési számot a 5ZWK előtag nélkül (csak a számot) használja.
- Ha ismét online kártyával kíván fizetni, akkor az eredeti megrendelését és egy új megrendelést készíthet.
- Ha nem érdekli már, akkor lemondjuk a megrendelését.
Ezzel egyidejűleg szívesen fogadjuk a kártyás fizetés sikertelenségének okának leírását. A szolgáltatás javításának és a fizetési problémák elkerülésének részeként örömmel fogadnánk visszajelzést arról, hogy mi okozta ezt, vagy hogyan viselkedett a fizetési átjáró.
Kérjük, küldje el nekünk a rendelésszámát a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és csatolja a kérését.
Ez az információ nem elég Önnek? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon.